نانو کلسیم کربنات چیست؟

نانو کلسیم کربنات چیست؟

نانو کربنات کلسیم به یک کربنات کلسیم بسیار ریز رسوبی با قطر ذرات متوسط کمتر از 100 نانومتر اطلاق می شود که می تواند به عنوان افزودنی در محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرد. نانو کربنات کلسیم به دلیل خواص منحصر به فرد خود به طور گسترده در صنایع پلاستیک، رنگ و لاستیک کاربرد دارد.

این نانو کربنات کلسیم به عنوان جایگزین جزئی دی اکسید تیتانیوم در پوشش ها عمل می کند و بر سفیدی محصول نهایی تأثیر نمی گذارد.

استفاده از ذرات نانو کربنات کلسیم در حوزه های شیمیایی، بیولوژیکی و صنعتی به طور مداوم در حال افزایش است و محققان در سراسر جهان در حال کار بر روی کشف بیشتر خواص آنها هستند که انتظار می رود بازار جهانی نانو کربنات کلسیم را در طول دوره پیش بینی هدایت کند. نانو کربنات کلسیم در کاربردهای زیادی مانند پوشش‌ها، پلاستیک‌ها، آلیاژها، نانوسیم‌ها و مصارف کاتالیزوری استفاده می‌شود.

انتظار می‌رود رشد تقاضا برای نانو کربنات کلسیم از کاربردهای نهایی مختلف مانند رنگ‌ها، درزگیرها و چسب‌ها، بازار جهانی نانو کربنات کلسیم را در دوره پیش‌بینی به حرکت درآورد. نانو کربنات کلسیم برای بهبود خواص مواد از جمله پلاستیک، چسب، لاستیک و درزگیرها استفاده می شود.


خرید نانو کلی را می توانید از طریق سایت نانو مواد گستران پارس انجام دهید.

 

افزودن نانو کربنات کلسیم باعث بهبود مقاومت در برابر آب و هوا، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر ضربه و همچنین چقرمگی و عملکرد مواد در شرایط دمایی شدید می شود. استفاده از نانو کربنات کلسیم در رنگ ها به کنترل خواص رئولوژیکی و مکانیکی لازم ماده پخت کمک می کند.

استفاده از نانو کربنات کلسیم به عنوان افزودنی در پلیمرها و چسب ها به کاهش هزینه فرمولاسیون حجمی و بهبود کیفیت محصول نهایی کمک می کند و در نتیجه باعث رشد بازار جهانی نانو کربنات کلسیم در دوره پیش بینی شده می شود.

علاوه بر این، افزایش بازار لیبل و بسته بندی، صنعت خودرو، شیشه و سرامیک، تقاضای زیادی برای جوهر چاپ ایجاد کرده است. از نانو کربنات کلسیم در جوهر چاپ برای بهبود کیفیت آن استفاده می شود. این جوهر تصفیه شده با کربنات کلسیم می تواند جایگزین استفاده از لاک ها و روغن ها شود.

انتظار می‌رود رشد تقاضا برای جوهر حلال، جوهر افست یا جوهر لیتوگرافی، بازار نانو کربنات کلسیم را در دوره پیش‌بینی افزایش دهد. نانو کربنات کلسیم در لوله داخلی تایر رادیال و لوله بوتیل برای بهبود هوابندی، سفتی و کاهش هزینه یک ترکیب لاستیکی استفاده می‌شود.

انتظار می رود افزایش تقاضا برای لاستیک صنعتی در صنعت تایر به عنوان جایگزین ارزان و کارآمد کربن سیاه به دلیل خواص شیمیایی برتر آن، بازار جهانی نانو کربنات کلسیم را در دوره پیش بینی پیشرانی کند.

کاربردهای نانو کلسیم کربنات

Save translation

بر اساس کاربرد، بازار نانو کربنات کلسیم به دسته های زیر تقسیم می شود:

  • پلاستیک
  • کاغذ
  • چسب و درزگیر
  • رنگ و پوشش
  • و...

فروش نانو کلسیم کربنات

شما میتوانید برای خرید نانو کلسیم کربنات در دو گرید آزمایشگاهی و صنعتی با ما در تماس باشید.

نانو کلسیم کربنات با خلوص بالا جهت انجام پروژه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی در بسته بندی های 50، 100، 250 و 500 گرمی آماده تحویل به دانشجویان و محققان عزیز می باشد.

همچنین نانو کلسیم کربنات در مقیاس صنعتی و کیسه های 25 کیلویی جهت استفاده تولید کنندگان محترم عرضه میگردد.

قیمت نانو کلسیم کربنات

برای اطلاع از آخرین قیمت نانو کلسیم کربنات می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

برای اینکه بدانید نانو کلسیم کربنات چیست این مطلب را تا آخر بخوانید. پودرهای نانو این روزها حسابی در عرصه های مختلف گرد و خاک به پا کرده اند از نانو اکسید روی گرفته تا نانو اکسید مس و نانو کلسیم کربنات. سنتز پودرهای نانو در آزمایشگاه و تولید آن ها در حجم بالا توانسته حوزه های مختلف صنعتی، کشاورزی، غذایی، پزشکی و الکترونیکی را زیر و رو کند. کلسیم کربنات از جمله ترکیبات معدنی سودمندی است که نقش پررنگی در زندگی بشر دارد.

دانشمندان و محققان برای اینکه اثربخشی کلسیم کربنات را در جنبه های مختلف کاربرد آن ارتقا دهند اقدام به تولید این ترکیب معدنی در قالب پودر نانو نموده اند. ممکن است خودتان هم به این موضوع واقف باشید که با کوچکتر شدن سایز ذرات یک ماده معدنی، عملکرد آن به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند.

نانو کلسیم کربنات یک پودر سفید رنگ و خالص است که اندازه متوسط ذرات آن در حدود 15 تا 40 نانومتر می باشد. لازم به ذکر است که اندازه ذرات نانو کلسیم کربنات تاثیر مستقیم روی ویژگی ها، خواص و قیمت آن دارد. این پودر سفید رنگ کاملا فاقد هر نوع بویی می باشد و ذرات آن به مثابه کریستال های بسیار ریز هستند. این پودر غیر محلول در آب است.


خرید نانو اکسید مس را می توانید از طریق سایت نانو مواد گستران پارس انجام دهید.

 

 

کلسیم کربنات در حوزه های مختلف ساختمانی، تولیدی، پزشکی و کشاورزی دارای کاربرد می باشد. با تولید این ماده در قالب نانو کلسیم کربنات و کوچک شدن سایز ذره ها طبیعتا طیف کاربردهای این ماده نیز ارتقا پیدا کرده است. با کوچک شدن سایز ذرات سطح تماس آن ها افزایش خواهد یافت و تاثیر گذاری ماده معدنی به مراتب بیشتر می شود. به همین دلیل است که کارایی نانو کلسیم کربنات نسبت به کلسیم کربنات میکرونیزه شده است.

با این حال تولید نانو کلسیم کربنات به این سادگی ها نیست و هزینه تولید آزمایشگاهی آن بالاست. به همین دلیل کاربردهای نانو کلسیم کربنات نسبت به کلسیم کربنات محدودتر بوده و عمدتا در صنایع حساس و خاص مانند داروسازی و پزشکی از آن استفاده می شود.

کاربرد نانو کلسیم کربنات

همانطور که گفته شد پودرهای نانو به دلیل کارایی بیشتری که دارند در حوزه های مختلف استفاده می شوند. ذرات نانو دارای سطح تماس بیشتری بوده و می توانند به خوبی ویژگی های مطلوب یک ترکیب را عیان کنند. درست همانطور که نانو کلسیم کربنات نیز کاربردهای ویژه و مختص به خود دارد. کاربرد نانو کلسیم کربنات مختص به یک حوزه خاص نیست بنابراین می توان از آن در حوزه های مختلف استفاده کرد

  • کاربرد کلسیم کربنات در صنعت لاستیک

از جمله کاربردهای مهم نانو کلسیم کربنات در صنعت لاستیک است. از نانو کلسیم کربنات برای تولید محصولات حساس استفاده می شود. این رات قابلیت ضد سایش داشته و می توانند منجر به دوام و پایداری محصولات لاستیکی و پلاستیکی شوند. نانو کلسیم کربنات همچنین یک کاتالیست قوی محسوب می شود. به کمک نانو کلسیم کربنات می توان دوام و طول عمر تایر خودرو را افزایش داد.

 

  • کاربرد نانو کلسیم کربنات در صنعت پلیمر

محصولات پلیمری این روزها جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. از محصولات پلیمری در هر حوزه ای استفاده می شود. حوزه پزشکی، ساختمانی، لوازم خانگی و تولید قطعات خودرو همگی از موارد استفاده محصولات پلیمری هستند. یکی از کاربردهای مهم نانو کلسیم کربنات بهبود شکل و ارتقای استحکام محصولات پلیمری از جمله پلی پروپیلن است.

خرید پودر نانو آلومینا را می توانید از طریق سایت نانو مواد گستران پارس انجام دهید.

 

  • کاربرد نانو کلسیم کربنات در صنعت مواد شوینده

کاربرد نانو کلسیم کربنات در صنعت تولید مواد شوینده نیز قابل توجه می باشد. قدرت پاک کنندگی بالایی که نانو کلسیم کربنات به محصولات شوینده بخشیده موجب شده تا از این ماده در صنعت تولید شوینده ها استفاده شود.

  • کاربرد نانو کلسیم کربنات در حوزه عکاسی و تصویربرداری

نانو کلسیم کربنات توانسته در حوزه عکاسی نیز خودی نشان دهد. از این ماده پودری نانو در حوزه عکاسی به منظور کاهش نویز در تصاویر و بهبود کیفیت عکس ها استفاده می شود. به موجب این پودر نانو، کنتراست تصویر افزایش یافته و تصاویر بهتری خلق خواهند شد.

  • کاربرد نانو کلسیم کربنات در حوزه پزشکی

حوزه پزشکی را نمی توان در بین کاربردهای گوناگون نانو کلسیم کربنات از قلم انداخت. از نانو کلسیم کربنات در تولید داروهای حامل ترکیبات درمانی در تولید داروهای سرطانی استفاده می شود. نانو کلسیم کربنات در واقع نقش حامل را در این داروها بازی می کند. به این معنا که سلول های هدف را نشانه گیری می کند و دارو را به مقصد سلول های آسیب دیده حمل می کند. این ماده همچنین در پروتئین های هیدروفیل در پزشکی نیز کاربرد دارد.

از دیگر کاربردهای نانو کلسیم کربنات در حوزه پزشکی باید به قابلیت جایگزینی این ماده به جای استخوان اشاره کرد. کلسیم یکی از مهمترین عناصر موجود در استخوان بندی بدن انسان است. بنابراین می توان از نانو کلسیم کربنات به عنوان پرکننده نقص های استخوانی استفاده نمود. پوسیدگی های دندان و ضایعات استخوانی را می توان به کمک نانو کلسیم کربنات ترمیم نمود..

نانو کلسیم کربنات دارای کاربردهای دارویی زادی است. این ماده می تواند یک مکمل غذایی عالی برای رفع کمبودهای ناشی از کلسیم در بدن باشد. بنابران برای اینکه کمبود کلسیم در بدن اراد به استخوان بندی، سلامت دندان ها، مفاصل و سیستم قلبی عروقی ضرر نرساند از نانو کلسیم کربنات استفاده می شود. این ماده معدنی دارای خاصیت ضد اسیدی بوده و برای رفع سوزش معده ناشی از ترشح اسید، رفع سو هاضمه و درمان ناراحتی های معده استفاده می شود.

  • کاربرد نانو کلسیم کربنات در صنعت رنگ و چسب

صنعت رنگ و چسب نیز از وجود نانو کلسیم کربنات بی بهره نمانده است. از نانو کلسیم کربنات برای افزایش پوشش دهی رنگ ها بالا بردن غلظت آن ها استفاده می شود. بنابراین در زمان استفاده از رنگ ها شاهد پیگمنت بیشتری از آن ها خواهیم بود. از نانو کلسیم کربنات همچنین در تولید چسب و انواع رزین استفاده می شود.

کاربردهای دیگری هم در حوزه تولید نانو کلسیم کربنات وجود دارد که می توان به اختصار به آن ها اشاره کرد. از جمله این کاربردها می توان به صنعت کاغذ سازی، استخراج سنگ آهن، صنعت سیم و کابل، استخراج نفت، لعاب دهی به سرامیک و تصویربرداری اشاره نمود.

 

خواص نانو کلسیم کربنات

کلسیم کربنات فراوان ترین ماده معدنی موجود در طبیعت می باشد که دارای خواص شیمیایی و فیزیکی مختص خود می باشد. این پودر سفید رنگ که متشکل از ذرات نانو می باشد دارای فرمول شیمیایی CaCO3 بوده و دارای وزن مولکولی 100.09 است. این ماده به حالت پودری و سفید رنگ است و در آب حل نمی شود.

چگالی این ماده 2.93 گرم بر سانتیمتر مکعب می باشد و دارای مورفولوژی مکعبی یا شش بعدی است. مورفولوژی نانو کلسیم کربنات تاثیر ویژه ای در خواص و قیمت این ماده دارد. در واقع شیوه تولید نانو کلسیم کربنات تاثیر مستقیم روی این مورفولوژی می گذارد.

چگالی توده ای نانو کلسیم کربنات برابر با 0.68 گرم بر میلی متر می باشد و دارای نقطه ذوب 825 درجه سانتیگراد می باشد. نقطه ذوب بالای این ماده یکی از نقاط کلیدی در مورد این نانو ذره است. بد نیست بدانید که این ماده تجزیه پذیر است و دوستدار طبیعت می باشد. چرا که اساسا از دل طبیعت استخراج می شود. بنابراین نمی تواند آسیب یا تهدیدی برای محیط زیست داشته باشد. بنابراین از خواص نانو کلسیم کربنات می توان به زیست سازگاری آن اشاره کرد.

با این حال نانو کلسیم کربنات می تواند آلرژی زا باشد. این ماده خاصیت ضد اسیدی دارد و در اغلب صنایع رد پایی عمیق از خود به جای گذاشته. از صنعت کاغذ سازی گرفته تا صنعت خودروسازی و پلاستیک سازی و صنعت نفت و برق. از مهمترین خواص نانو کلسیم کربنات باید به قابلیت تصفیه کنندگی بالای آن اشاره کرد که منجر به کاربرد این ماده در دستگاه های تصفیه کارخانه ای شده است.

برای خرید نانو اکسید روی با ما در نانو مواد گستران پارس تماس بگیرید.

اقتصادی بودن هزینه نانو کلسیم کربنات، ایمنی بالای این ماده، سازگاری با محیط زیست، بهره مندی از خواص حساس به PH و ضد اسیدی بودن از جمله خواص و ویژگی های منحصر به فرد نانو کلسیم کربنات است. از این ماده می توان به عنوان سیستم رها سازی پایدار برای نگهداری بار به مدت زمان طولانی در طبیعت استفاده نمود.

فرمول شیمیایی نانو کلسیم کربنات

فرمول شیمیایی نانو کلسیم کربنات هیچ تفاوتی با فرمول شیمیایی کلسیم کربنات ندارد. بنابراین هر دوی این پودرها دارای فرمول شیمیایی CaCO3 هستند. در فرمول شیمیایی نانو کلسیم کربنات، Ca نماد عنصر کلسیم و CO3 نماد کربنات است. تفاوت اصلی نانو کلسیم کربنات و کلسیم کربنات در سایز ذرات شان است به همین دلیل اگر جایی فرمول شیمیایی CaCO3 NPS را مشاهده کردید بدانید که صحبت از نانو کلسیم کربنات است. عبارت اختصاری NPS مخفف شده ی Nano Particles می باشد که در واقع به معنای نانو ذرات است.

تولید نانو کلسیم کربنات به آن سادگی ها که تصورش را میکنید نیست. بنابراین روش های مکانیکی مانند سایش و خردایش برای تولید نانو کلسیم کربنات جوابگو نخواهد بود. به همین دلیل محققان در آزمایشگاه های پیشرفته به کمک روش هایی ماند رسوب دهی آبی نیترات کلسیم در محلول اشباع شده کربنات سدیم اقدام به تولید نانو کلسیم کربنات می کنند. جالب است بدانید که اتخاذ هر روشی برای تولید نانو کلسیم کربنات، منجر به تولید فرمول شیمیایی CaCO3 خواهد شد.

مضرات نانو کلسیم کربنات

نانو کلسیم کربنات همانطور که گفته شد دارای خواص بسیار خوبی می باشد و می تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد اما مصرف بیش از حد آن نیز می تواند مضراتی را به دنبال داشته باشد. در واقع بهترین داروها و مکمل های غذایی نز با مصرف بیش از اندازه می توانند آسیب رسان باشند. با این حال اگر نانو کلسیم کربنات را از طریق رژیم غذایی دریافت کنید مطمئنا خطر و آسیب آن کمتر از سایر موارد خواهد بود.

از طرفی یکی از مضرات نانو کلسیم کربنات آلرژی زا بودن این ماده است. نانو کلسیم کربنات می تواند در برخی افراد آلرژی ایجاد کند. بنابراین ممکن است بدن شما به این ماده واکنش نشان دهد. ابته نوع و میزان واکنش دهی در بدن تمام افراد یکسان نیست. پس ممکن است در بدن برخی افراد این واکنش دهی زیاد و در بدن برخی دیگر کم باشد.

نانو کلسیم کربنات به طور کلی ماده ای غیر سمی است که دارای سازگاری بالایی با طبیعت بوده و هیچ آسیبی برای محیط زیست ایجاد نمی کند. با این حال باید توجه داشته باشید که دوز مصرفی آن را تحت کنترل داشته باشید تا دچار مسمومیت ناشی از مصرف بیش از حد این ماده نشوید.

نانو کلسیم کربنات ممکن است باعث بازگشت اسید معده شود. نانو کلسیم کربنات دارای خاصیت قلیایی است و چنانچه در دوز بالا مصرف شود ممکن است معده برای جبران مازاد آن اسید بیشتری تولید نماید که در نتیجه منجر به زخم معده و سوء هاضمه خواهد شد. بنابراین افرادی که سابقه زخم معده دارند نباید سر خود و بدون تجویز پزشک از داروهایی که حاوی نانو کلسیم کربنات هستند استفاده کنند.

فواید نانو کلسیم کربنات

حوزه پزشکی این روزها بیش از هر چیز به تولید داروهای نوین و اختصاصی نیاز دارد. داروهایی که فرمولاسیون آن ها طبق عملکرد بدن طراحی شده باشد و نقش موثری در درمان بیماری ها ایفا کنند. نانو کلسیم کربنات یکی از بازیگران اصلی در دنیای پزشکی و داروسازی است. این ماده معدنی به واسطه ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نقش مهمی در تولید داروهای درمان سرطان ایفا کند.

از جمله فواید نانو کلسیم کربنات می توان به کاربردهای مهم آن در حوزه پزشکی اشاره کرد. این ماده معدنی  قادر است در تحویل دارو به عنوان یک حامل قوی عمل کند و در تولید داروهای سرطانی نقش مهمی ایفا کند. نانو کلسیم کربنات به ویژه در تحویل داروهای آب دوست نقش بسیار کلیدی دارد. خدمت به جامعه بشری و ایفا کردن نقش کلیدی در حفظ سلامت انسان ها از فواید مهم و اساسی نانو کلسیم کربنات است.

نانو کلسیم کربنات نه تنها در حوزه پزشکی بلکه در حوزه های صنعتی، مکمل های غذایی، دندانپزشکی، تصویربرداری و تولید رنگ و چسب نیز نقش بسیار مهمی ایفا می کند. این ماده به عنوان یکی از فراوان ترین مواد معدنی در پوسته زمین شناخته می شود. عدم جذب ساده کلسیم کربنات توسط دستگاه گوارش به لطف فناوری های نوین و تولید نانو کلسیم کربنات حل شده است.

حوزه تصویربرداری و عکاسی این روزها پیشرفت بی سابقه ای از خود نشان داده است. یکی از دلایل این پیشرفت را می توان استفاده از تکنولوژی نانو در این صنعت دانست. نانو کلسیم کربنات به عنوان فعال کننده کنتراست در صنعت عکاسی و فیلمبرداری مورد استفاده قرار می گیرد و موجب ارائه دقت بی سابقه ای در تصویربرداری و خلق تصاویر با کیفیت و فاقد نویز شده است.

این ماده را می توان به عنوان کاتالیست در صنعت استفاده کرد و از آن به عنوان پوشش دهنده صنعتی بهره گرفت. کم هزینه بودن نانو کلسیم کربنات و در دسترس بودن این ماده از فواید آن است که موجب شده تا نسبت به نانوذرات پودری دیگر قیمت بهینه تری داشته باشد.

برای خرید سولفات مس با ما تماس بگیرید.

قیمت نانو کلسیم کربنات

نانو کلسیم کربنات با وجود کاربردهای زیادی که به خود اختصاص داده یکی از پر فروش ترین پودرهای نانو است. کاربرد وسیع در حوزه های پزشکی، صنایع غذایی، ساختمانی، پلیمری، لاستیک سازی و رنگسازی و تصویربرداری همه و همه به نرخ بالای فروش نانو کلسیم کربنات دامن زده است. اغلب خریداران به عنوان اولین پرسش در زمان خرید نانو کلسیم کربنات، قیمت نانو کلسیم کربنات را جویا می شوند.

قیمت نانو کلسیم کربنات به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اولین و مهمترین پارامتر را می توان درصد خلوص این ماده دانست. نانو کلسیم کربنات با درصد خلوص متفاوتی به بازار عرضه می شود. ناخالصی های نانو کلسیم کربنات می تواند اکسید منیزیم (MgO) ، اکسید سیلیس (SiO2)، اکسید آلومینیوم (Al2O3) و اکسید آهن (Fe2O3) باشد. مطمئنا هر جه درصد خلوص نانو کلسیم کربنات بیشتر شود قیمت این محصول نیز بالاتر خواهد بود. درصد خلوص نانو کلسیم کربنات را با توجه به کاربرد و کیفیت مد نظر انتخاب می کنند. اگر اهداف صنعتی مد نظر باشد بالا بودن درصد ناخالصی چندان مهم نیست اما برای مصارف پزشکی و بهداشتی درصد خلوص بالا لازم است.

از دیگر مواردی که قیمت نانو کلسیم کربنات را تحت تاثیر قرار می دهد می توان به شیوه تولید و سنتز نانو کلسیم کربنات، مورفولوژی ذرات، سایز ذرات، مساحت سطح ویژه نانو ذرات، درصد رطوبت پودر، وزن مخصوص حقیقی، PH و درصد جذب روغن و آب توسط نانو کلسیم کربنات اشاره کرد.

دست به دست هم دادن این موارد در کنار برند و کشور تولید کننده نانو کلسیم کربنات می تواند قیمت نانو کلسیم کربنات را تعیین کند. نانو کلسیم کربنات وارداتی به ویژه اگر از کشورهایی مانند آمریکا وارد شده باشد دارای قیمت بیشتری خواهد بود. البته نانو کلسیم کربنات تولید داخل نیز کیفیتی در رقابت با نمونه های خارجی دارد.

قیمت نانو کلسیم کربنات از شکل ذرات این ماده نیز تاثیر می پذیرد. مورفولوژی نانو کلسیم کربنات می تواند کروی شکل، مکعبی و شش ضلعی باشد که طبیعتا روی خواص و ویژگی های نانو کلسیم کربنات تاثیر گذار است.

وزن بسته بندی و حجم آن و همچنین رنگ پودر نانو کلسیم کربنات نیز تعیین کننده قیمت نانو کلسیم کربنات است. مطمئنا شفاف تر بودن رنگ نانو کلسیم کربنات نشان از کیفیت بالای این ماده دارد که منجر به قیمت بیشتر آن خواهد شد.

چنانچه می خواهید از قیمت نانو کلسیم کربنات مطلع شوید و مشاوره رایگان برای خرید نانو کلسیم کربنات دریافت کنید می توانید با کارشناسان نانو مواد در تماس باشید تا از جدیدترین قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

خرید نانو کلسیم کربنات

نانو کلسیم کربنات پودری سفید رنگ و درخشان است که سایز ذرات آن بین 15 تا 50 نانومتر بوده و به دلیل بالا بودن سطح تماس ذات، عملکرد بسیار مطلوب تری نسبت به کلسیم کربنات از خود نشان می دهد. این پودر سفید رنگ آب گریز است و دارای خاصیت قلیایی می باشد. PH آن چیزی در حدود 8 تا 10 بوده و ممکن است ناخالصی هایی در ترکیب آن وجود داشته باشد.

تنوع در کاربردهای نانو کلسیم کربنات موجب شده تا حوزه های مختلف صنعتی، دارویی، پزشکی، غذایی، ساختمانی و تصویربرداری و پلیمری برای خرید نانو کلسیم کربنات اقدام کنند. این ماده معدنی در هر حوزه از خود ردپایی عمیق به جای گذاشته است. فرآیند تولید نانو کلسیم کربنات را نباید با تولید کلسیم کربنات اشتباه گرفت. تولید این ماده معدنی در سایز نانو به این راحتی ها نیست.

از نانو کلسیم کربنات در پوشش دهی سیم ها، کابل ها و تولید پلاستیک و محصولات پلیمری استفاده می شود. در ساخت تایر خودروها می توان شاهد کاربرد بی وقفه نانو کلسیم کربنات بود. این ماده معدنی د صنعت حفاری به عنوان مهر و موم کننده استفاده می شود و منجر به مقاومت و افزایش ضربه پذیری محصولات پلیمی می شود. بنابراین به کمک نانو کلسیم کربنات می توان مقاومت محصولات پلیمری را تا 5 برابر در برابر شکستگی افزایش داد.

کیفیت بالای تصاویر و افزایش کنتراست موجود در عکس ها را باید مدیون استفاده از نانو کلسیم کربنات در این صنعت دانست. به موجب استفاده از نانو کلسیم کربنات در صنعت عکاسی کنتراست عکس ها به شدت بالا رفته بنابراین می توان به کمک نانو کلسیم کربنات از خواص پلاریزه استفاده کرد.

و اما کاربرد ویژه نانو کلسیم کربنات در صنعت پزشکی که غوغا به پا کرده است. از این ماده معدنی به عنوان حامل دارو برای هدف گیری سلول ها جهت طی کردن اصولی روند درمان استفاده می شود. استفاده از نانو کلسیم کربنات در صنعت ارتوپدی، دندانپزشکی و رفع نواقص استخوانی نیز از کاربردهای دیگر این ماده می باشد.

با خرید نانو کلسیم کربنات می توان رونق تازه ای به صنایع داد و جلوی بسیاری از آسیب های محیط زیستی را گرفت. نانو کلسیم کربنات ماده ای سازگار با محیط زیست می باشد بنابراین استفاده از آن در صنایع مختلف و جایگزین شدن آن به جای مواد و ترکیبات مصنوعی می تواند کمک بزرگی به بشریت و محیط زیست نماید.

شما می توانید برای خرید نانو کلسیم کربنات از نانو مواد با کارشناسان ما در تماس باشید تا مشاوره های لازم را در جهت خرید بهترین نانو کلسیم کربنات دریافت کنید.

طبیعتا خرید نانو کلسیم کربنات نیاز به آگاهی از کاربرد این ماده دارد. درصد خلوص، سایز ذرات، مورفولوژی و میزان ناخالصی ها در نانو کلسیم کربنات متفاوت است. کارشناسان نانو مواد با بررسی دقیق نیازهای حرفه ای شما بهترین نانو کلسیم کربنات را برای خرید معرفی می کنند.

اگر میخواهید بدانید نانو اکسید مس چیست، این مطلب را مطالعه کنید.

 

سبد خرید