مزایای پودر سیلیس در رنگ سازی

فروش پودر سیلیس : شرکت نانو مواد گستران پارس ارائه دهنده سیلیس میکرونیزه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و سایزهای متفاوت می باشد.

مزایای پودر سیلیس میکرونیزه که در رنگ آمیزی محصولات استفاده می شود :

  • باعث بهبود مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر خراش می شود.
  • بالاترین طول عمر شیمیایی را در روکش های صنعتی می دهد.
  • ارائه سطح بارگذاری بالا منجر به کاهش هزینه فرمولاسیون می شود.
  • عیارهای آبگریز پودر سیلیس نیز برای بهبود عملکرد خوردگی و دافع آب در پوشش ها استفاده شده است.

سیلیس میکرونیزه مهمترین ویژگیها را در رنگها مانند بازتاب ، روشنایی و قوام رنگ برای هرگونه استفاده در مقیاس بزرگ بهبود می بخشد. پودر سیلیس میکرونیزه از کوارتز طبیعی با خلوص بالا ساخته شده و با استفاده از تمیز کردن مخصوص و سنگ زنی فوق العاده بدون آهن تولید می شود. این یک پرکننده تقویت کننده و پر کننده برای سیستم های رنگ یا پوشش است.

 

 

گنجاندن پودر سیلیس میکرونیزه در رنگ می تواند باعث شود لیتوپون نسبتاً متراکم در حالت تعلیق باقی بماند و به کف فرو نرود.
این می تواند استحکام ، مقاومت در برابر آب ، خشکی و مقاومت در برابر خوردگی رنگ در نقاشی را بهبود بخشد و همچنین هزینه سازه را برطرف کند.
استفاده از پودر سیلیس میکرونیزه در رنگ ها می تواند شدت رنگ و بازتاب رنگ را به میزان قابل توجهی افزایش داده و در نتیجه براقیت آن را افزایش دهد.همچنین در هنگام استفاده در رنگ ، قابلیت پوشش ، مقاومت در برابر سایش ، چسبندگی ، مقاومت در برابر ضربه و انعطاف پذیری را بهبود می بخشد.
پودر سیلیس ویژگی های رنگ را بهبود می بخشد و سطح پوشش داده شده از رنگ را افزایش می دهد که بیشتر در صنعت رنگ آبی استفاده می شود.

این می تواند از رسوب رنگدانه جلوگیری کند ، باعث پراکندگی خوب و بهبود درخشندگی می شود. ویژگی های تشدید کننده عملکرد ، پذیرش وسیع پودر سیلیس در صنعت رنگ را تضمین کرده است.

خرید پودر سیلیس میکرونیزه : شرکت نانو مواد گستران پارس مفتخر است که می تواند سیلیس میکرونیزه را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب به کلیه خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.
 

سبد خرید