کاربرد پودر سیلیس در صنعت رنگ سازی

 فروش سیلیس: شرکت نانو مواد گستران پارس ارائه دهنده سیلیس با بهترین کیفیت ، قیمت مناسب و سایز دلخواه مشتریان می باشد .

کاربرد پودر سیلیس در رنگ سازی

پودر سیلیس در صنعت رنگ سازی نیز همچون بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد ،زیرا سیلیس میکرونیزه پودری است سفید و خالص که از سنگ معدن استخراج می شود و شرکت های تولید کننده پودر سیلیس میکرونیزه آنرا توسط آسیاب به اندازه های ( مش ) مناسب برای هر صنعت تولید می کنند و در بسته بندی سیلیس میکرونیزه به طور مخصوص برای هر صنعت عرضه می کنند.
پودر سیلیس در اصل به عنوان ماده پر کننده و رنگ دانه در صنعت رنگ سازی استفاده می شود و اصلی ترین کار آن براق کننده است .

یکی از صنعت های پر کاربرد پودر سیلیس بعد از صنعت لعاب سازی کاشی و سرامیک در صنعت رنگ سازی است زیرا در سه حالت شفاف

کننده و مات کننده و پوشش دهنده استفاده می شود 

پودر سیلیس بیشتر در مواد شیمیایی ساختمانی استفاده می شود و همچنین برای پوشش بافت و تزئینات خارجی توصیه می شود.
دانه بندی سیلیس میکرونیزه مورد استفاده در صنعت رنگ سازی و پوشش ها به صورت مصنوعی تولید می شوند و معمولاً استانداردهای کنترل کیفیت بیشتری را برآورده می کنند ، که اغلب نیازهای فیزیکی و شیمیایی سخت تری مانند رنگ و روشنایی دارند.
پودر سیلیس در رنگها و روکشها به عنوان یک افزایش دهنده کم هزینه عالی عمل می کند. پودر سیلیس به دلیل بی تحرکی شیمیایی ترجیح داده می شود که باعث مقاومت خوب در برابر اسید ، شیمیایی و حرارت می شود.
سختی سیلیس در کنار بی ثباتی شیمیایی ، مقاومت سایشی را در رنگ ها بهبود می بخشد. پودر سیلیس تمایل به افزایش ویسکوزیته پوشش ها و رنگ ها دارد ، بنابراین راحتی استفاده از این مواد را افزایش می دهد.

 

پودر سیلیس در زمینه صنعت پوشش و رنگ سازی

پودر سیلیس میکرونیزه خلوص بسیار بالایی دارد و در نتیجه خواص فیزیکی و توزیع اندازه ذرات بسیار سازگار است. بی تحرکی کامل و pH خنثی آنها باعث می شود که محصولات در سیستمهای شیمیایی کاتالیز شده .

پرکننده پودر سیلیس را می توان در زمینه صنعت پوشش و رنگ سازی زیر استفاده کرد :

  • نقاشی صنعت
  • روکش چوبی
  • پوشش ضد زنگ
  • پوشش پودری
  • رنگ معماری
  • رنگ ضد آب

در رنگ های معماری ، پرکننده های پودر سیلیس دوام ماندگاری رنگ و مقاومت در برابر خاک ، کپک ، ترک خوردگی و هوازدگی را افزایش می دهند. جذب کم روغن سیلیس باعث افزایش بار رنگدانه ها برای بهبود رنگ می شود. در پوشش های دریایی و تعمیر و نگهداری ، دوام  پودر سیلیس باعث مقاومت عالی در برابر سایش و خوردگی می شود.

خریدسیلیس : شرکت نانو مواد گستران پارس مفتخر است که میتواند سیلیس را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب به کلیه خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.

 

 

سبد خرید