اسید هیالورونیک

فروش اسید هیالورونیک شرکت نانومواد گستران پارس ارائه دهنده اسید هیالورونیک با کیفیت عالی و قیمت مناسب و با مقادیر متفاوت میباشد.

 

فواید هیالورونیک اسید

گنجاندن اسید هیالورونیک در روتین مراقبت از پوست شما مزایای بالقوه ای دارد، از جمله موارد زیر.

 

1. آبرسانی به پوست: استفاده از اسید هیالورونیک موضعی می تواند به پوست شما کمک کند تا رطوبت خود را حفظ کند. این می تواند به پوست شما ظاهری نرم تر، انعطاف پذیرتر و حجیم تر بدهد.

2. کاهش چین و چروک: استفاده از اسید هیالورونیک برای مرطوب نگه داشتن پوست می تواند ظاهر پوست شما را به وضوح تغییر دهد و به جلوگیری از علائم پیری مانند پوست خشک، خطوط ریز و چین و چروک کمک کند. هنگامی که با سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود، اسید هیالورونیک می تواند کلاژن را تقویت کرده و خاصیت ارتجاعی پوست شما را بهبود بخشد.

3. محافظت از پوست در برابر سایش و پارگی: وقتی پوست خود را با اسید هیالورونیک مرطوب می کنید، می تواند رطوبت بیشتری را برای مقابله با عناصر آسیب رسان مانند اشعه ماوراء بنفش و دود تنباکو حفظ کند.

4. مبارزه با قرمزی: خواص ضد التهابی اسید هیالورونیک به این معنی است که می تواند به مبارزه با قرمزی پوست شما کمک کند.

چه کسانی باید از اسید هیالورونیک استفاده کنند؟

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد، بنابراین به ندرت پیش می‌آید که فرد واکنش‌های آلرژیک به آن داشته باشد. استفاده از محصولی با بیش از چهار درصد اسید هیالورونیک ممکن است پوست شما را خشک کند، اما به غیر از آن، عوارض جانبی آن بسیار کم است. همه می توانند از اسید هیالورونیک استفاده کنند، اما ممکن است به درمان شرایطی که افراد با انواع پوست خاص بیشتر تجربه می کنند کمک کند.

1. افرادی که پوست خشک دارند. اسید هیالورونیک می تواند به افراد مبتلا به خشکی کمک کند تا رطوبت خود را حفظ کنند.

2. افرادی که پوست چرب دارند. اسید هیالورونیک همچنین برای افرادی که پوست چرب دارند به دلیل وزن مولکولی کم آن که در عین حفظ رطوبت روی پوست احساس سبکی می کند، عالی است.

3. افرادی که پوست حساسی دارند. برای افرادی که پوست حساسی دارند، اسید هیالورونیک می تواند به آرام کردن پوست و محافظت از آن با خواص ضد التهابی خود کمک کند. با این حال، افرادی که می خواهند از اثرات خشک کننده بالقوه محلول های اسید هیالورونیک با درصد پرهیز کنند، باید ترکیبات محصول خود را بررسی کنند تا مطمئن شوند که حاوی اسید هیالورونیک هیدرولیز شده است که بهترین ماده برای پوست های حساس است.

4. افرادی با پوست بالغ. محصولات اسید هیالورونیک دارای خواص ضد پیری هستند که می تواند به افرادی که پوست بالغ دارند کمک کند تا ظاهر و لطافت پوست خود را بهبود بخشند.

خرید اسید هیالورونیک: شرکت نانو مواد گستران پارس مفتخر است که میتواند اسید هیالورونیک را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی مناسب به کلیه خریدارن در سراسر کشور تحویل نماید .

 

سبد خرید