اسید هیالورونیک

هیالورونیک اسید چیست؟

اسید هیالورونیک یک ماده شفاف و چسبناک حاوی هیالورونان است، یک مرطوب کننده که بدن شما برای حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست تولید می کند. پوست، چشم ها و بافت های همبند شما همگی به طور طبیعی اسید هیالورونیک تولید می کنند، اما در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست مانند پاک کننده ها، سرم ها و کرم ها نیز یافت می شود. همچنین می تواند به بهبود زخم ها کمک کند.

اسید هیالورونیک چیست؟

اسید هیالورونیک همچنین به عنوان هیالورونان یا هیالورونات شناخته می شود - یک ماده لغزنده و لغزنده است که بدن شما به طور طبیعی تولید می کند. دانشمندان اسید هیالورونیک را در سراسر بدن به ویژه در چشم ها، مفاصل و پوست یافته اند

اسید هیالورونیک برای شما چه می کند؟

هیالورونیک اسید به دلیل تمام فواید و کاربردهایی که در بدن شما دارد یک ماده قابل توجه است. در اینجا فقط چند مورد از فواید اسید هیالورونیک آورده شده است:

این کمک می کند تا همه چیز به آرامی حرکت کند. اسید هیالورونیک به مفاصل شما کمک می کند مانند یک دستگاه روغن کاری شده خوب کار کنند. از درد و آسیب ناشی از ساییده شدن استخوان ها روی یکدیگر جلوگیری می کند.

به هیدراته نگه داشتن اشیا کمک می کند. اسید هیالورونیک در حفظ آب بسیار خوب است. یک چهارم قاشق چایخوری اسید هیالورونیک حدود یک و نیم گالن آب در خود جای می دهد. به همین دلیل است که اسید هیالورونیک اغلب برای درمان خشکی چشم استفاده می شود. همچنین در کرم های مرطوب کننده، لوسیون ها، پمادها و سرم ها استفاده می شود.

پوست شما را انعطاف پذیر می کند. اسید هیالورونیک به کشش و انعطاف پوست کمک می کند و چین و چروک و خطوط پوست را کاهش می دهد. همچنین ثابت شده است که اسید هیالورونیک به بهبود سریعتر زخم ها کمک می کند و می تواند جای زخم را کاهش دهد.

محصولات مراقبت از پوست حاوی اسید هیالورونیک - مانند سرم ها، لوسیون ها و پاک کننده ها - معمولاً برای کمک به حفظ رطوبت پوست شما استفاده می شوند که باعث می شود پوست شما شبنم دار، چاق به نظر برسد و می تواند چین و چروک و خطوط ریز را کاهش دهد. اسید هیالورونیک به عنوان تزریقی برای پرکننده های موقت پوست نیز استفاده می شود. همچنین می توانید اسید هیالورونیک را به عنوان مکمل برای افزایش تولید اسید هیالورونیک برای پوست و سایر قسمت های بدن خود مصرف کنید.

فروش هیالورونیک اسید

شما میتوانید برای خرید این محصول به صفحه اسید هیالورونیک در فروشگاه مراجعه نمایید.

 

شرکت نانو مواد گستران پارس ارائه دهنده اسید هیالورونیک از کشور چین با بهترین کیفیت میباشد 

تلفن 02177372139

سبد خرید