روش های معرفی گرافن

این تحلیل بر اساس پایگاه داده های مقالات و پتنت های مرتبط با گرافن صورت گرفته است. شرکتها به عنوان نویسنده یا همکار نویسنده یک مقاله و یا مخترع یا نماینده یک پتنت در این فعالیت ها سهیم هستند. همانطور که قبلاً گفته شد، در استفاده از مقالات به عنوان معیار علم یا پتنت به عنوان معیار علاقه تجاری، محدودیت هایی وجود دارد. بسیار ایده ال است اگر داده های محصولات مرتبط با گرافن که به وسیله ی شرکت ها معرفی می شوند، در دسترس باشند. اما برای این ماده جدید زود است که انتظار محصول در بازار را داشته باشیم. استفاده از مقالات و پتنت های شرکته برای بررسی ظهور فناور ی هایی که در مرحله تولید نیستند، رایج است، در اینجا به همین دلیل از این روش استفاده شده است. Web of Science’s مقالات گرافن از مرجع در اکتبر ۲۰۱۰ گرفته Science Citation Index شده است و در فوریه ۲۰۱۱ به روز رسانی شده – است. همچنین این مقالات بازه زمانی ۲۰۰۰ ۲۰۱۰ را نشان می دهد. از مصاحبه با محققان گرافن دریافتیم که مقالاتی با عنوان گرافن بسیار مناسب تر از مقالاتی هستند که گرافن را در چکیده خود دارند. بنابراین جستجوهای خود را به عنوان مقالات محدود کرد هایم. Thomson Reuters پتنت های گرافن از در آوریل ۲۰۱۱ Derwent Innovation Index 2010 را – انتخاب شده است و بازه زمانی ۲۰۰۰ نشان می دهد. راهنمایی های کارشناسان پتنت باعث شد تا معیار گسترد هتری برای انتخاب پتن تهای گرافن در نظر بگیریم که شامل واژه پتنت و گرافن در چکیده و عنوان مقاله است. این تعاریف منجر به ۴۷۸۷ مقاله گرافن و ۹۱۱ ۲۰۱۰ شد. – پتنت گرافن بین سالهای ۲۰۰۰ اکثر این پتن تها ) ۹۷ %( نمونه های کاربردی هستند، که نشان دهنده علایق تجاری شرکتها هستند.

تولید و فروش گرافن

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *